Tuesday, September 4, 2012

tears


"Allah turunkan hujan..ribut...petir...(kita rasa susah hati..) then allah turunkan pula pelangi yg indah warna warni...(utk buat kite senyum dan ketawa)"

Assalamualaikum...

utk malam ni...aku cuma tergerak utk meluahkan ape yg terbuku kat dalam hati aku..aku manusie yg serba kekurangan...and of course...aku akn rase sedih..gembira...menangis....kecewe and mcm2 lagi...utk sekian lame aku simpan....since result degree keluar....aku xpernah nak rase kecewe sgt2 mcm ni....tapi mlm ni....aku rase down sgt2...yup aku tau...Allah ada dgn kite...Allah bantu kite.....tapi mungkin Allah belum nak bagi aku jalan utk aku keluar dr kemelut ni lagi and maybe atas sebab aku salah seorang hamba yang kurang bersyukur....aku sedar...
aku check kn kwn baik aku punye result..then dia dapat.....sorang lg kwn yg agak rapat mase same2 study dulu pon, dia dapat.....aku rase seronok..serius seronok...aku bangge sbb kite pernah study same2 dulu and usehe ko berbaloi....tahniah abu&kuden.....tapi aku rase nk ngs...tapi korang mmg layak...btw... congratssss!! :) *lap air mate*.. nnti..korang study rajin2 yeee..dulu aku pernah jnji dgn kuden..nak study degree same2...tapi kuden...aku xde rezeki lagi....ko buat yg terbaik...ok? and abu...aku tak tau laaa...aku suke dgr cerite2 ko...aku suke perjalanan hidup ko...aku tau..ko mmpu teruskan.... *lap air mate again*...
sahabat...kalau boleh..aku nak dduk lagi dlm batch dpim 72 ni lagi...aku nk ulang sejarah cerite kite dr awal..aku nak kenal korang balik....
takpe..mungkin rezeki aku bukan bersame korang....aku akn carik jalan yg Allah dah tetapkan utk aku...utk korang...aku doakan yg terbaik utk perjalanan hidup korang... degree ni jalan yg rumit...and u should take it...face it....and love it....insyaAllah...kite jumpe lagi..kalau bukan di bumi Allah, mungkin di akhirat sane...amin,insyaAllah....

                                                                                                  ikhlas.... umi

No comments:

Post a Comment